Paratsvar

Liste over svar der er gode at have ved hånden på arbejdet.

1) Jeg kan godt se, hvad du mener, men jeg synes stadig, du er fuld af lort.

2) Jeg ved ikke hvad dit problem er, men jeg vil vædde på, at det er svært at udtale.

3) Hvad med aldrig? Er aldrig ikke et godt tidspunkt for dig?

4) Jeg kan se, du har valgt dette tidspunkt til at ydmyge dig selv offentligt.

5) Jeg er virkelig nem at have med at gøre så snart i har lært at se tingene fra mit synspunkt.

6) Jeg skal prøve at være mere venlig, hvis du vil prøve at være lidt kvikkere.

7) Jeg er ved at gå ud af mit gode skind, men du er velkommen til at lægge en besked.

8) Jeg arbejder ikke her. Jeg er en konsulent.

9) Det lyder som dansk, men jeg ikke forstå en lyd af hvad du siger.

10) Aha, jeg kan se at kaos-nisserne har været på spil igen.

11) Jeg kan godt lide dig. Du minder mig om mig selv, dengang jeg var ung og dum.

12) Du bekræfter mig i min gamle mistillid til fremmede.

13) Jeg har masser af talenter og visioner, jeg er bare ligeglad med dine.

14) Jeg kan allerede se isolerbåndet over din mund for mit indre blik.

15) Jeg vil altid holde fast i det førstegangs indtryk jeg fik af dig.

16) Mange tak. Vi føler os alle forfriskede og udfordrede af dit enestående synspunkt.

17) Det faktum, at ingen forstår dig, gør dig ikke automatisk til en kunstner.

18) Enhver forbindelse mellem din og min virkelighed er fuldstændig tilfældig.

19) Hvad er jeg? Fluepapir for idioter!?

20) Det er ikke for at være uvenlig. Du er bare ubetydelig.

21) Og din totalt barnlige flæbende mening er…?

22) Ser jeg ud som en humanist?

23) Dette er ikke et kontor. Det er helvede med lysstofrør.

24) Jeg startede uden en klink og jeg har stadig det meste tilbage.

25) Sarkasme er bare en service mere vi kan levere.

26) Vil du gå, hvis jeg kaster en pind?

27) Fejl er begået, andre vil betale for dem.

28) Hvad det så end var for et ansigt du ville sætte op, så lykkedes det ikke.

29) Jeg prøver hårdt på at forestille mig dig med en personlighed.

30) En kontorbås er kun en gummicelle uden dør.

31) Må jeg bytte mit job med det, der er bag den dør, der står ”UD” på?

32) For mange klovne, for få cirkus’er.

33) Lækker parfume. Er det nødvendigt, at du marinerer i den?

34) Kaos, panik og uorden - mit job her er overstået.

35) Hvordan sætter man en laserprinter til at lamme?

36) Jeg troede jeg ønskede mig en karriere: jeg fandt ud af, at det bare var en løn.

37) Hvem tændte lunten på din tampon?

Populære opslag fra denne blog

Nordens sidste aktive dødsdrom på Nyvang ved Holbæk

Kosmetisk kirurgi