Louise Frevert retter misforståelse

Dansk Folkepartis mediepolitiske ordfører, Louise Frevert, trækker nu sin udtalelse om tidligere DR-nyhedsdirektør Lisbeth Knudsen tilbage.

Frevert udtalte torsdag, at Knudsen som chef for nyhedsafdelingen var med til at skrive Socialdemokraternes partiprogram.

"Det var en forkert påstand, som jeg beklager. Jeg mente selvfølgelig, at Knudsen var med til at skrive menuen til Socialdemokraternes julefrokoster og sommerfester," siger Frevert .

Hun tilføjer, at hun fremover vil undersøge tingene nærmere, før hun kommer med udtalelser.

"Denne gang tog min hund, Rufus, altså fejl. Det kan ske for enhver. Men fra nu af vil jeg i hvert fald dobbelttjekke hans oplysninger med min mand."

Populære opslag fra denne blog

Nordens sidste aktive dødsdrom på Nyvang ved Holbæk

Kosmetisk kirurgi