Spas

Al magt til tvivlerne! ...Måske


"Alle gode gange tre". - Hvad er dobbelt så godt? - Sex!


Alt, hvad der er sat sammen, falder fra hinanden før eller siden


Alting bør laves så simpelt så muligt. Men ikke simplere


Anger is only one letter short of danger


At elske er som at køre bil: Man starter for brat, kører for hurtigt og standser for sent


At elske er som at spise fisk: Du lægger benene til side


At leve er som at tegne uden viskelæder


At modstå en fristelse vil ofte være det samme som at udsætte den, til alle øjenvidner er væk


Bryd sammen - ikke alene!


Bønner bliver altid hørt. Svaret er som regel Nej


Børn på bagsædet forårsager ulykker; ulykker på bagsædet forårsager børn


De fleste af os risikerer hellere en katastrofe end at læse brugsanvisningen


De færreste mennesker har råd til at være fattige


De to mest almindeligt forekommende ting i universet er hydrogen og dumhed


De ydmyge skal arve verden .. efter vi er færdige med den


Den, som tænker logisk, er en pæn kontrast til den virkelige verden


Der er et problem for næsten enhver løsning


Dette er dagen for faste beslutninger! Eller er det??


Du må ikke stjæle. Regeringen ønsker ikke konkurrence


Enhver god løsning fornærmer en eller anden


Et godt helbred er blot den langsomste måde, man kan dø på


Gud, giv mig tålmodighed. Hurtigt!


Hellere forstå en lille smule end misforstå en masse


Hvis du tror, at der er noget godt i alle, har du ikke mødt alle


Hvis du tænker for længe på det næste skridt, kommer du til at tilbringe livet på ét ben


Hvis du vil vide, hvor uundværlig du er, så stik fingeren i et fad vand, træk den op og se hvor stort hul, den efterlader


Hvis Gud havde ønsket, at du skulle gå nøgen rundt, havde Han skabt dig smuk og atletisk
- Din nabo


Hvis Gud ville have haft, at jeg skulle kunne nå mine fødder, så havde han sat dem på knæene


Hvis jeg arbejdede lige så meget som andre, ville jeg lave lige så lidt som dem


Hvis penge ikke kan købe lykke, må man nøjes med at leje den


Hårdt arbejde lønner sig i fremtiden. Dovenskab lønner sig nu


Jeg elsker forsvarsløse dyr - specielt i en god sovs


Jeg er allergisk over for læder. Hver gang, jeg vågner op med skoene på, har jeg hovedpine


Jeg er i form - rund er også en form!


Jeg er impulsiv, hvis jeg bare får tænkt mig om


Jeg er så glad for traditioner, at jeg vil skabe en ny


Jeg er villig til at gøre hvad som helst, hvis det fører til, at jeg slipper for at gøre noget som helst


Jeg faldt i tanker. Det var ukendt territorium


Jeg går aldrig over stregen - jeg skubber den foran mig


Jeg har kun én fejl: At jeg aldrig praler


Jeg har overvejet at blive ateist, men der var for få helligdage


Jeg kan modstå alt, undtagen fristelser


Jeg kan klare al smerte, indtil det gør ondt


Jeg kan kun gøre et vist antal personer tilfredse pr. dag. I dag er ikke lige din dag. I morgen ser heller ikke for godt ud


Jeg kæmpede mig ikke opad i fødekæden for at blive vegetar


Jeg lider ikke af vanvid - jeg nyder hver minut af det


Jeg løfter vægte hver morgen - når jeg står ud af sengen


Jeg planlægger at leve evigt. Så vidt, så godt


Jeg plejede at være ubeslutsom, men nu er jeg ikke så sikker mere


Jeg prøvede at drukne mine problemer, men de kan svømme!


Jeg prøver at finde mig selv. Er der nogen, der har set mig for nylig?


Jeg taler Esperanto som en indfødt


Jeg tænker altid to gange over, om jeg skal tænke over det igen


Jeg ville gerne have indrømmet alle mine fejl - hvis jeg havde nogen


Jeg ville gerne møde manden, der opfandt sex og se, hvad han arbejder på nu


Jeg ville ønske, jeg var den, jeg var, da jeg ønskede, jeg var den, jeg er


Kendsgerninger, omend de er interessante, er irrelevante


Klag ikke over vejret. Hvis det ikke var så ustabilt, ville 90% af os være ude af stand til at begynde en samtale


Kvinder, som forsøger at blive lige med mændene, mangler ambitioner


Krig er Guds måde at lære os geografi på


Led mig ikke i fristelse! Det skal jeg nok finde ud af selv


Life's a beach, and then you drown


Livet er som et spil golf: Det går slag i slag, indtil man ender i et hul


Lykke kan ikke købe penge


Man må acceptere, at nogle dage er man duen, andre dage er man statuen


Nogle gange er det at have drukket for meget ikke nok


Når alt andet fejler: Læs manualen


Når du endelig sidder med alle de gode kort, hvorfor vil de andre så pludselig spille skak i stedet for?


Når øllet går ind, går forstanden ud. Og så bliver der plads til mere øl


Pas på med at være åbensindet: Din hjerne kan falde ud!


Penge er ikke alt - det er ikke engang nok!


Penge taler. Mine siger altid "Farvel!"


Problemet med livet er, at du er halvvejs gennem det, før du erkender, at det er en gør-det-selv ting


På livets tastatur: Hold altid en finger på escape-tasten


Rigtige_mænd_behøver_ingen_mellemrum


Rigtige venner dolker dig altid forfra, ikke i ryggen


Salig er den, som ikke har noget at sige, men alligevel holder kæft


Skinheads har mere hår end hjerne


Slå aldrig på en med briller. Brug altid dine knytnæver


Sp: Tror du på Biblen? Sv: For fanden da, ja! Jeg har selv SET én!


Tag imod mit råd. Jeg bruger det alligevel ikke selv


Teamwork er vigtigt - det giver altid chancen for at give en anden skylden


Tiden er den bedste lærer. Desværre dræber den alle sine elever.


Tiden er naturens måde at forhindre, at alt sker på én gang


Til ethvert indviklet problem findes der en løsning, der er simpel, let .. og forkert


Tilgiv dine fjender, men husk deres navne


To the world you might be one person, but to one person you might be the world


Træd ikke på græsset - ryg det!


Tørke kommer, når Gud ikke har betalt vandregningen


Ubeslutsomed er nøglen til fleksibilitet


Vejen til succes går op ad en stige. Man kan ikke klatre med hænderne i lommen


Venner kommer og går, men fjender hober sig op


Videnskab er Sandheden. Lad dig ikke forvirre af facts

Populære opslag fra denne blog

Nordens sidste aktive dødsdrom på Nyvang ved Holbæk

Kosmetisk kirurgi