Fredagshumor - Store Løgne

  • "Bare fortæl mig det. Jeg bliver ikke vred"
  • "Bare læg kortet væk. Jeg kender vejen ind og ud"
  • "Bare rolig - jeg kommer ikke i din mund"
  • "Bare rolig - selv om viseren står på "tom", kan jeg godt køre 30 km mere"
  • "De største glæder i livet er gratis"
  • "Den bider ikke"
  • "Den har aldrig bidt nogen før"
  • "Den her kommer ikke til at give dig problemer"
  • "Den nye version af Windows er stabil og meget hurtigere"
  • "Denne bil er som ny. Den var ejet af en pensioneret skolelærer, som aldrig kørte i den"
  • "Denne villagrund ligger så højt, at den aldrig vil blive oversvømmet"
  • "Det er en meget lille plet. Jeg er sikker på, at ingen vil lægge mærke til den"
  • "Det er ikke pga. pengene - det er princippet i det"
  • "Det her kommer ikke til at gøre ondt"
  • "Det kan jeg ikke huske"
  • "Det smager vidunderligt, men jeg kan altså ikke spise mere"
  • "Det var ikke mig, der gjorde det"
  • "Det var mig, der gjorde det"
  • "Dit hår sidder flot"
  • "Drukket? Nej, hvorfor dog det hr. betjent?"
  • "Du får pengene, lige så snart jeg får løn næste gang"
  • "Du ser vel nok godt ud!"
  • "Fem kilo for meget betyder ingenting, når du er så høj"
  • "...Hmmmm, det forstår jeg ikke. Jeg overførte jo pengene i går"
  • "Hun betyder intet for mig!"
  • "Hvis det gør dig glad, gør det også mig glad"
  • "Hvis du gi'r denne her, gi'r jeg næste omgang"
  • "Hvor er dine børn altså bare kønne!"
  • "Iiih, hvor er jeres børn dog velopdragne!"
  • "Jeg er din rådgiver. Du kan stole på mig"
  • "Jeg er glad for at du spørger om det..."
  • "Jeg er kun selskabsryger. Jeg kan stoppe, når jeg vil"
  • "Jeg har det skidesjovt. Jeg ville ønske, du var her"
  • "Jeg har kun drukket én øl"
  • "Jeg har lavet lektier. Må jeg så se fjernsyn?"
  • "Jeg kommer for sent, fordi vækkeuret ikke ringede"
  • "Jeg ringer til dig i morgen"
  • "Jeg sender en check"
  • "Jeg tjekker lige min kalender, så ringer jeg tilbage"
  • "... men vi kan stadig være gode venner"
  • "Nej, jeg ser ikke ret meget tv. Jeg foretrækker en god bog og en kop kaffe"
  • "Nej skat, ikke i aften. Jeg har hovedpine"
  • "Nu er alle fejlene rettet"
  • "Nu vil jeg være helt ærlig..."
  • "... og derefter til venstre. Du kan ikke køre forkert!"
  • "Okay, hvis du vil høre sandheden, så skal du få den"
  • "Regeringen har ingen planer om at hæve skatten"
  • "Selvfølgelig. Det kender jeg godt"
  • "Selvfølgelig er disse franskbrød friske. De blev bagt i morges"
  • "Selvfølgelig ved jeg, hvad jeg laver"
  • "Sex betyder ikke så meget for mig. Jeg fortrækker lange og dybe samtaler"
  • "Spis dette - du vil ku' li' det"
  • "Stol på mig!"
  • "Sådan skal den sige"
  • "Tag det roligt - der sker ikke noget"
  • "Vi behøver ikke skrive noget ned. Du har mit ord og min personlige garanti"
  • "Vi frigiver den nye version sidst på året"

Populære opslag fra denne blog

Nordens sidste aktive dødsdrom på Nyvang ved Holbæk

Kosmetisk kirurgi