Berømte sidste ord

• Alle de andre biler kører jo i den forkerte side!
• Brugsanvisninger er for amatører!
• Chefen er da ligeglad
• Den dørvagt ser da ikke så skummel ud!
• Den her løve er så tam, at man kan putte hovedet ind i munden på den
• Den lyd fra motoren er helt almindelig
• Denne rutsjebane kører da usædvanlig hurtigt!
• Det her er en spiselig svamp
• Det koster kun det halve at flyve med det her flyselskab
• Er du virkelig så stærk? Bevis det!
• Hells hva'-for-noget?
• Hmmm .. Der står "Luftsluse" på denne dør. Gad vide, hvad det betyder
• Holdbarhedsdatoer? HA! Dem skal man ikke tage sig af!
• Hvad er det for en rødglødende grød, som kommer mod mig ned fra bjerget?
• Hvad mon der sker, hvis jeg trykker på den hersens knap?
• Hvad skal man egentlig med sikkerhedsseler?
• Hvis ham fra fjernsynet kunne klare det hersens stunt, så kan jeg da osse!
• Hvorfor er der koblet ledninger til denne stol?• Hvorfor er det kun mig, der spiser op?
• I ni ud af ti tilfælde vil dette gå godt
• Isen ser sikker ud
• Jeg farer a-l-d-r-i-g vild!
• Jeg går over broen først
• Jeg tror, den er død
• Jeg ved, hvad jeg gør!
• Jeg vil vædde på, at jeg kan hoppe over det skide pigtrådshegn
• Jeg ønsker, at hele min milliardformue skal testamenteres til...
• Jøsses! Jeg anede ikke, at arsenik smagte så godt!
• Kaster du lige kødøksen herover?
• "Klik"?? - Følger der ikke ammunition med?
• Klip den røde ledning over først
• Kom nu - der sker ikke noget
• Kære Gud. Siden du aldrig hører mine bønner, vil jeg nu fortælle dig, hvad jeg VIRKELIG mener om dig!
• Kære, hvad vil du med den økse?
• Mig først! Mig først!• Mis..mis..mis

Populære opslag fra denne blog

Nordens sidste aktive dødsdrom på Nyvang ved Holbæk

Kosmetisk kirurgi