Tynde bøger på årets bogudsalg

Tynde bøger på årets bogudsalg
• "Alt hvad mænd ved om kvinder"
• "Appellerende kropssprog" af Marianne Jelved
• "Bogen om gode kvindelige bilister"
• "Bogen om motiverede offentlige ansatte"
• "Breve fra mine venner i Israel" af Saddam Hussein
• "De ting, jeg ikke vil gøre for at få en smøg" af Dronning Margrethe
• "Derfor er tavshed guld" af Lotte Heise
• "Det lærte jeg i folkeskolen"
• "Ethiopiske tips til at opnå verdensdominans"
• "Farvel til våbnene" - roman af Saddam Hussein
• "Fredelig sameksistens" af Yassir Arafat
• "Guide til god engelsk mad"
• "Håndbog i avanceret glatførekørsel" af Hans Engell
• "Klæ' dig flot" af Jytte Hilden
• "Krigstaktik" af Saddam Hussein
• "Kunsten at tale dansk" af Prins Henrik
• "Mad uden skåneærmer" Kirsten Hyttemeier
• "Menneskerettigheder i Kina" af Ukendt
• "Mensa-Anekdoter" af Tina Kjær
• "Mig og fredstid" af George W. Bush
• "Mine bedste vittigheder" af Bengt Burg
• "Mine succes'er inden jeg fik silicone i..." af Gitte Stallone
• "Mine vilde år" af Marianne Jelved
• "Mit liv som nr.1" af Prins Henrik
• "Mit liv som overvægtig" af Maria Hirse
• "Mit sexliv" af Søren Ryge
• "Om nordmænds mangel på selvglæde"
• "Overskæggets pleje og pasning" af Holger K. Nielsen
• "Personlig hygiejne" af Osama Bin Laden
• "Populære parkeringsvagter"
• "Populære skatteministre"
• "Portræt af mine venner" af Mogens Glistrup
• "Retfærdige håndbolddommere" af Anja Andersen
• "Saglige argumenter" af Preben Møller Hansen
• "Sange vi kan synge" af Sussi og Leo
• "Sjove tyske vittigheder"
• "Svangerskabsforebyggelse" af Pave Johannes Paul
• "Svensk Humor"• "Takt og tone på sengekanten" af Bill Clinton
• "Tamiler jeg har kendt og elsket" af Erik Ninn Hansen
• "Ting jeg ikke har råd til at købe" af Bill Gates
• "Ting jeg ved" af Paris Hilton
• "Tog til tiden" af DSB-personalet
• "Tolerance og næstekærlighed" af Pia Kjærsgaard
• "Vores kampe i Champions League" af FC København

Populære opslag fra denne blog

Nordens sidste aktive dødsdrom på Nyvang ved Holbæk

Kosmetisk kirurgi